Jak Pipedrive wspiera procesy pozyskiwania klientów? Poznaj dostępne narzędzia i ich wpływ na zwiększenie skuteczność działania
Szukasz CRM dla swojej firmy? Poznaj Pipedrive
CRM zaprojektowany przez sprzedawców dla sprzedawców. Odkryj, jak Pipedrive może Ci pomóc zwiększać sprzedaż.
Zobacz, jak poszczególne funkcje pomogą Ci w lepszej organizacji pracy zespołu sprzedaży i jak szybko możesz rozpocząć na nim pracę.
Nasz webinar skupia się na wersji Professional Pipedrive (64 EUR/mc za użytkownika) Ta wersja oferuje zaawansowaną automatyzację i rozbudowane raportowanie - kluczowe aspekty decydujące o wyborze CRM na przyszłość. Pamiętaj, że wybrany przez Ciebie system CRM powinien rosnąć wraz z rozwojem Twojej firmy.
Zapraszamy Cię, abyś przyjrzał się bardziej zaawansowanej wersji systemu i dowiedział się, jakie dodatkowe możliwości oferuje, aby w przyszłości uniknąć konieczności zmiany systemu, gdy Twoja firma będzie rosła.
Podczas naszego webinaru omówimy, w jaki sposób Pipedrive wspiera następujące elementy procesu sprzedaży
Prospecting: Pozyskiwanie Klientów
Inbound: Obsługa Leadów
Dowiedz się, jak zarządzać leadami przychodzącymi oraz monitorować interakcje z kontaktami i firmami
Codzienna Praca Sprzedaży
Zobacz, jak wygląda codzienna praca sprzedawców i menadżerów korzystających z Pipedrive
Zarządzanie Transakcjami
Odkryj możliwości zarządzania przepływem transakcji, tworzenia i automatyzacji lejka transakcji
Procesy Posprzedażowe
Dowiedz się jakie strategie posprzedażowe można wdrożyć. Zobacz jakie są możliwości ich integracji z procesem sprzedaży
Zespoły Wsparcia
Odkryj, jak Pipedrive umożliwia współpracę z zespołami wsparcia, takimi jak inżynierowie, księgowość czy prawnicy
Raportowanie Sprzedaży
Poznaj możliwości dostarczane przez system raportowania sprzedaży Pipedrive
Automatyzacja procesów
Dowiedz się, jakie narzędzia do automatyzacji procesów sprzedaży oferuje Pipedrive i jak możesz z nich korzystać
Prowadzący

Mikołaj Marcinkowski
Pipedrive CRM Specialist
Pomaga klientom uporządkować sprzedaż i wdrożyć Pipedrive CRM w sposób, który wspiera realne cele biznesowe. Skupia się na dopasowaniu systemu do procesu, nie odwrotnie. W swojej pracy łączy wiedzę o CRM-ach z doświadczeniem w budowaniu i usprawnianiu procesów sprzedażowych w różnych branżach.