Skip to content

O NAS

DigitPoint to Twój punkt startowy do szybkiego rozwoju firmy
z HubSpot CRM

Digitpoint_punkt-startowy

DigitPoint powstał w odpowiedzi na rzeczywiste potrzeby rynku.

Przez ostatnie 4 lata, jako Partner HubSpot w Polsce, prowadząc firmę BusinessWeb, zauważyliśmy, że wiele małych firm i zespołów sprzedażowych chce korzystać z narzędzi CRM, takich jak HubSpot.

Jednak dla wielu z nich skomplikowany proces wdrożenia nie był najlepszym rozwiązaniem. Firmy poszukiwały natychmiastowej pomocy w postaci konkretnych pytań, szybkiego szkolenia czy konfiguracji przeprowadzanej przez eksperta znającego system.

Mariusz-bw-digitpoint

Kto stoi za DigitPoint?

W BusinessWeb zaczynaliśmy jako mała, rodzinna firma Mariusza, Doroty i Przemka Glińskich. Doskonale znamy wyzwania związane z prowadzeniem własnej działalności. Urośliśmy dzięki zastosowaniu narzędzi HubSopot, zaczynając od wersji Starter. Teraz, jako jednen z największych partnerów HubSpot w tej części Europy, chcemy wykorzystać zdobytą wiedzę oraz doświadczenie, żeby dostarczyć rozwiązania dostosowane do potrzeb małych firm i zespołów sprzedażowych.
Naszą misję zaczęliśmy od rozpoznania wyzwań...

Małe firmy potrzebują dostępu do narzędzi CRM, ale często są ograniczone budżetem. Podjęliśmy wiec działania stworzenia oferty, dzięki której wkroczą w świat CRM przy niższych kosztach, ale jednocześnie wyniosą z nich maksymalną wartość. Zobaczyliśmy, że kluczem do sukcesu jest dobre zrozumienie aplikacji i oswojenie się z najlepszymi praktykami jej konfiguracji.

Masz pytania?

Czym się zajmujemy?

Specjalizujemy się w dostarczeniu spersonalizowanych pakietów wsparcia, które obejmują prowadzenie szkoleń oraz wdrożeń CRM, dostosowanych do indywidualnych potrzeb małych firm.

01.  

Łamiemy stereotypy, które uważają, że CRM-y to skomplikowane i dostępne tylko dla dużych firm systemy

Pokazujemy, że HubSpot jest narzędziem dostosowanym do wielu możliwości i potrzeb. To idealne rozwiązanie dla małych, mniej doświadczonych zespołów, które chcą korzystać z nowoczesnych technologii i zmniejszyć pracochłonność swoich działań.

02.  

Dzięki naszym naszemu wsparciu szybko rozpoczniesz pracę z CRM

Krok po kroku, od podstaw, pokażemy Ci, jak sprawnie z niego korzystać. Zorganizujesz codzienną pracę, podniesiesz jakość obsługi klienta i będziesz mieć narzędzie do dalszego rozwoju sprzedaży. 

03.  

A co kiedy zaczniesz szybko rosnąć i Starter to będzie dla Ciebie za mało?

HubSpot jest również sprawdzonym narzędziem dla bardziej rozwiniętych firm, które chcą przejść na wyższy poziom zaawansowania i sięgnąć po wersje takie jak Professional czy Enterprise.

Poznaj nasz zespół

Mariusz-bw2
Mariusz Gliński
CEO BusinessWeb & DigitPoint
Nadaje kierunek rozwoju w DigitPoint i bierze aktywny udział w tworzeniu najlepszych usług dla naszych klientów. Dzięki ciągłemu zdobywaniu wiedzy na temat HubSpot i śledzeniu trendów na rynku jest osobą, która wprowadza kluczowe zmiany, wpływające na sukces i efektywność szkoleń, co przekłada się na Twój sukces z HubSpotem.
Magda-bw-square
Magdalena Chomicz
Head of DigitPoint
Magda jest ekspertem od zastosowań HubSpot w codziennej pracy. Jej praktyczne podejście i doświadczenie pomaga małym firmom lepiej zarządzać danymi klientów i zwiększać efektywność. Pokazuje, jak dzięki HubSpot możesz zrobić więcej w krótszym czasie. Stawia na proaktywne rozwiązania, które pomogą Twojej firmie osiągać zamierzone cele.
Janek-bw
Jan Jabłoński
HubSpot Platform Specialist
Dzięki Jankowi możesz w pełni wykorzystać wszystkie elementy HubSpota. Ma doświadczenie w tworzeniu specjalnych rozwiązań, które skupiają się na automatyzacji i integracji HubSpot z innymi systemami.
Grzegorz-digitpoint2
Grzegorz Kuszpit
HubSpot CRM Specialist
Grzegorz pomoże Ci sprawnie korzystać z HubSpot, wykorzystując swoje doświadczenie w sprzedaży, a ma w niej ponad 10 lat doświadczenia. To pozwala mu szybko wprowadzić naszych klientów w praktyczne korzystanie z HubSpot CRM/Sales Hub.
Pawel-bw
Paweł Rączka
HubSpot Sales&Marketing Specialist
Z pomocą Pawła, zarówno Twój marketing, jak i sprzedaż będą skutecznie działać na jednym systemie. Prowadzi klientów przez świat HubSpot, skupiając się na obszarach marketingu i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu w biznesie zna je na wylot, co pomaga mu skutecznie łączyć te dwa obszary na HubSpocie.
Adrian-bw
Adrian Rogalski
HubSpot CRM Specialist
Z Adrianem masz pewność, że skorzystasz z pełni potencjału HubSpot CRM. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w sprzedaży HubSpota ma doskonałą wiedzę o tym, jak ten system działa „od środka”. To pozwala mu nie tylko dokładnie zrozumieć potrzeby klientów, ale również dobrze dopasować odpowiednie dla nich rozwiązania.
Michal-K-digitpoint
Michał Kania
Growth Specialist
Doskonała organizacja pracy i zorientowanie na rozpoznanie potrzeb klienta, połączone z dużym naciskiem na rozwój, pozwalają Michałowi prowadzić skuteczny proces wprowadzenia klienta w świat HubSpot.

Chcesz rozpocząć przygodę z HubSpot CRM?